Cały pawilon Giełdy Klasyków!

Podziel się

Cały pawilon 5A należeć będzie do Giełdy Klasyków. A tam? Sporo unikatów!

GALERIA BILETY WYSTAWCY

Giełda Klasyków podczas targów Retro Motor Show 2022 na przestrzeni pawilonu 5A zaprezentuje klasyki z wielu stron świata. Będą włoskie, francuskie, niemieckie, brytyjskie, amerykańskie, a nawet szwedzkie cuda. Pokażemy samochody z kolekcji własnej Giełdy Klasyków, ale też tradycyjnie auta dealerów i osób prywatnych współpracujących z tym popularnym portalem. Całą halę 5A wypełnią po brzegi motoryzacyjne marzenia, od lat 60-tych ubiegłego stulecia, aż po modern classics. Co więcej, będzie to prawdziwa giełda, czyli każdym z tych samochodów będzie można po uiszczeniu opłaty wrócić do własnego garażu.

Jesteście ciekawi co Giełda Klasyków przygotowała dla Was w tym roku?

Klasyczna Alfa Romeo Spider 1600 Junior z 1972 roku sąsiadować będzie z młodszym o 30 lat Spiderem drugiej generacji, w rzadkiej wersji z 3-litrowym V6 Busso pod maską.

Alfa Romeo Giełda Klasyków

W tą samą jednostkę będą wyposażone również Alfa Romeo 166 i...Fiat Croma, w wersji z V6 konstrukcji Giuseppe Busso będący ogromną rzadkością. 

Niekwestionowaną gwiazdą stoiska będzie auto z jeszcze potężniejszym silnikiem V8 i 4 gaźnikami - Maserati Quattroporte z 1981 roku, limuzyna włoskiego rządu i mafii.

Bardzo egzotyczna będzie reprezentacja francuska, a wśród niej dwa sportowe wozy - trzyosobowy Talbot Matra Maurena z 1983 roku oraz Alpine A610 Turbo z 1992 roku. Oba nieszablonowe, z lekkimi nadwoziami z kompozytu, tylnym napędem i seksownie chowanymi światłami.

Nie może zabraknąć również Mercedesów i będą to 3 pokolenia. Najstarszy będzie 350 SLC z 1972 roku, następnie 190E z 1991 roku, kończąc na modelu CLK 230 Kompressor z 1997 roku.

Reprezentacja brytyjska to dwa Jaguary - XJ12 L z 1977 roku i Daimler 4.0 z 1993 roku.

Szwedzki kącik wypełni Saab 96 V4 z 1968 roku zbudowany z myślą o rajdach samochodowych i jego przeciwieństwo, wybitnie użytkowe Volvo Amazon Kombi z 1967 roku.