Sto lat to za mało - ponadstuletnie auta na Retro!
Wspaniałe pojazdy z początków XX wieku zaprezentują się na Retro Motor Show. Zobaczcie jakie perełki przywiezie Bemot Classic.
Bemot Classic szykuje wspaniałe pojazdy - nie można ich przegapić!

Metz Plan Roadster 22 (1912)
Model 22 Roadster to dwumiejscowy roadster z czterocylindrowym silnikiem o mocy około 22 KM, znany jako „gearless” dzięki napędowi za pomocą przekładni ciernej (friction drive). Ważył poniżej 450 kg, co czyniło go stosunkowo lekkim pojazdem. Metz był pionierem w oferowaniu tzw. „planu” (Metz Plan) – klient mógł zebrać samochód sam, kupując części w ratach – wersja z montażem własnym kosztowała około 378 USD, natomiast już złożony — 475 USD.

Ford Model T (1915)
To najsłynniejszy samochód początków motoryzacji, nazywany „Tin Lizzie”. Dzięki produkcji taśmowej Henry’ego Forda był niezwykle tani i stał się autem masowym. Model z 1915 roku miał już ulepszony reflektor elektryczny i charakterystyczne, proste linie. Zielone malowanie dodawało mu nieco świeżości w epoce, gdy większość aut Forda była czarna.

Citroën B14 (1926)
Francuski Citroën B14 wyróżniał się nowoczesną konstrukcją – miał stalową ramę i nadwozie, co zwiększało bezpieczeństwo i trwałość. Był to samochód rodzinny, przestronny i wygodny, popularny zwłaszcza wśród mieszczan. Wersja żółta przyciągała wzrok i dobrze oddawała charakter lat 20., pełnych energii i optymizmu.
